IP Τηλεφωνία

Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα ενός IP τηλεφωνικού κέντρου και απολαύστε τις ευκολίες που σας προσφέρει η IP τηλεφωνία. Εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα και διαχειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο εύκολα και αποδοτικά.
Ευκολο στην εγκατάσταση και άμεσα λειτουργικό συνεργάζεται με όλους τους κατασκευαστές ip τηλεφωνικών συσκευών και μπορεί να το διαχειριστεί άνετα και ο υπεύθυνος μηχανογράφησης της εταιρείας σας αλλά και ένας απλός χρήστης:

Βασικά πλεονεκτήματα

• Δεν χρειάζεται χωριστή καλωδίωση, τα τηλέφωνα χρησιμοποιούν δίκτυο υπολογιστών
• Η εγκατάσταση και η διαχείριση του γίνονται ευκολότερα μέσω διεπαφής (web interface)
• Είναι πολύ οικονομικότερο από ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο
• Οι υπάλληλοι μπορούν να μετακινούνται σε άλλα γραφεία χωρίς να απαιτούνται αλλαγές στην καλωδίωση ή τη διαμόρφωση παραμέτρων του IP PBX
• Επιλέγετε τηλεφωνικές συσκευές από διάφορους κατασκευαστές και δεν περιορίζεστε στη μάρκα του τηλεφωνικού κέντρου
• Λήψη & πραγματοποίηση κλήσεων μέσω PSTN,ISDN (BRI & PRI) η voip
• Οικονομία στα τέλη κλήσεων με τη χρήση οποιασδήποτε υπηρεσίας SIP TRUNK
• Λειτουργεί με φυσικές ip τηλεφωνικές συσκευές αλλά και μέσω software σε κινητό τηλέφωνο (softphones)

Κύρια χαρακτηριστικά:

• Ολοκληρωμένο τηλεφωνικό σύστημα: παρέχει δυνατότητες μεταγωγής, δρομολόγησης και αναμονής κλήσεων
• Ικανότητα κλιμάκωσης. Απεριόριστες επεκτάσεις και τηλεφωνικές γραμμές.
• Διαμόρφωση στο Δίκτυο & ένδειξη κατάστασης. Εύκολη διαχείριση του τηλεφωνικού συστήματος!
• Ενοποιημένο σύστημα μηνυμάτων. Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου μέσω e-mail
• Αυτόματη υποδοχή κλήσεων (auto attendant, π.χ. 1 για πωλήσεις, 2 για υποστήριξη κλπ.)
• Μείωση των χρεώσεων υπεραστικών και εσωτερικών κλήσεων
• Ευκολότερη μετακίνηση μεταξύ διαφορετικών γραφείων

Επιπλέον χαρακτηριστικά:

• Σύνδεση PSTN, ISDN, VOIP γραμμών
• Απεριόριστος αριθμός ψηφιακών εσωτερικών γραμμών VoiP (για σταθερές IP συσκευές)
• Εφαρμογή διαχείρισης χρεώσεων κλήσεων
• Προ απάντηση (Auto Attendant) με απεριόριστη ικανότητα δρομολόγησης
• Αναμονή (On Hold player) με ικανότητα διαφορετικών μηνυμάτων και Background music
• Απεριόριστος αριθμός Voice Mail με ικανότητα αποστολής σε email box η αναπαραγωγή μέσω Διαδικτύου
• Call center FIFO – Call Queue (first in first out) με ικανότητα διαφορετικών μηνυμάτων και Background music όπως και αναφορά των θέσεων αναμονής & με απεριόριστη ικανότητα δρομολόγησης
• Ψηφιακές κονσόλες VoIP
• Ικανότητα δρομολόγησης σε οποιοδήποτε εσωτερικό τηλέφωνο εντός και εκτός τοπικού Δικτύου LAN & WAN αλλά και σε οποιαδήποτε εξωτερική γραμμή
• Σύνδεση Υποκαταστημάτων μέσω ADSL γραμμής σαν εσωτερικά τηλέφωνα
• Γεφύρωση Υποκαταστημάτων με δύο η περισσότερα συστήματα σε ενιαίο κέντρο
• Ενσωματωμένο FAX server