ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Πακέτα Προαγοράς Ωρών

Πόσα χρήματα πληρώνετε μέχρι τώρα για την υποστήριξη του εξοπλισμού πληροφορικής της εταιρίας σας; Μήπως ήρθε η ώρα να σκεφτείτε την προαγορά ωρών υποστήριξης;

Μπορείτε να επιλέξτε ένα από τα προγράμματά προαγοράς ωρών που έχουμε δημιουργήσει για σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να επιλέξετε τις ώρες που θεωρείτε ότι χρειάζεστε και την ανταπόκριση που επιθυμείτε (4ώρες ή 24 ή 48). Το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι ότι πληρώνετε μέχρι 30% λιγότερο την εργατοώρα του τεχνικού που θα λύσει το πρόβλημά σας και δεν δεσμεύεστε με μηνιαία συνδρομή υπηρεσιών υποστήριξης.

Ετήσιο Συμβόλαιο Υποστήριξης

Αν πάλι πιστεύετε ότι οι ανάγκες σας δεν καλύπτονται από συμβόλαιο προαγοράς ωρών και επιθυμείτε μια πιο ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης μπορείτε να επιλέξετε ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης. Στην περίπτωση αυτή αναλαμβάνουμε την υποστήριξη του δικτύου σας σαν να είμαστε το τμήμα μηχανογράφησης της επιχειρησής σας για συγκεκριμένες ημέρες ή ώρες κάθε μήνα για συνολικό διάστημα ενός έτους. Ένας τεχνικός σύμβουλος θα έρθει στο χώρο σας να καταγράψει τις ανάγκες σας και τον υπάρχον εξοπλισμό. Στη συνέχεια θα τον αξιολογήσει κατάλληλα, θα προτείνει τυχόν αλλαγές που χρειάζονται ή βελτιώσεις στο υλικό και τις διαδικασίες. Με την ολοκλήρωση την τεχνικής μελέτης θα παραλάβετε την τελική προσφορά που θα περιγράφει τον υπάρχον εξοπλισμό, τους όρους της υποστήριξης, τους χρόνους και τρόπους ανταπόκρισης, καθώς και την αξία της μηνιαίας συνδρομής που θα καλύπτει το συμβόλαιο.

Γιατί όμως σας συμφέρει ένα συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης από τις χρεώσεις on-call;

    • Η PClabs αναλαμβάνει να καλύψει το σύνολο των πληροφοριακών σας αναγκών και επομένως έχετε έναν συνεργάτη στον οποίο να απευθύνεστε για όλα τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται σχεδόν στο σύνολο του εξοπλισμού σας (H/Y, εκτυπωτές, servers, routers, τηλεφωνικά κέντρα κλπ.)
    • Έχετε προτεραιτότητα σε σχέση με τα συμβόλαια προαγοράς και τις χρεώσεις OnCall, αφού εντασεστε στο μηνιαίο πλανο τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας.
    • Μειώνετε το κόστος σε σχέση με τις χρεώσεις on-call (δηλ. κλήση τεχνικού όποτε έχετε πρόβλημα και χρέωση με την ώρα)
    • Έχετε τεχνική υποστήριξη συγκεκριμένες ημέρες και ώρες εντός του μήνα και κάθε μήνα μέχρι τη λήξη του συμβολαίου.
    • Μειώνετε το τρέχον κόστος υποστήριξης της επιχείρησής σας έχοντας έναν εξωτερικό συνεργάτη ικανό να καλύψει τη δουλειά που θα κάλυπταν δύο, τρείς ή και περισσότεροι μόνιμοι μηχανογράφοι
    • Πληρώνετε μία φορά κάθε μήνα την συμφωνημένη αμοιβή του συμβολαίου και καλύπτεστε καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα
    • Έχετε πάντα δίπλα σας έναν τεχνικό σύμβουλο o οποίος γνωρίζει πως θα μειώσετε το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας έξυπνα την τεχνολογία
    • Γλυτώνετε χρήματα και χρόνο δυσλειτουργίας (ή και καθόλου λειτουργίας) της επιχείρησής σας διότι προλαμβάνονται με τακτικούς ελέγχους προβλήματα προκύπτουν στον εξοπλισμό ή στο δίκτυό σας
Μεγέθυνση γραμματοσειράς
Αντίθεση