BASIC ON CALL

Ανταπόκριση έως 24 ώρες
55 ανά ώρα
  • Ελάχιστη χρέωση μία (1) ώρα (στο χώρο σας)
  • Ελάχιστη χρέωση 15' λεπτά (απομακρυσμένα)

ΠΡΟΑΓΟΡΑ 5 ΩΡΩΝ

Ανταπόκριση έως 24 ώρες
225 (45€/ΩΡΑ)
  • Ελάχιστη χρέωση 1 ώρα (Στο χώρο σας 'Εντός Αττικής')
  • Ελάχιστη χρέωση 15' λεπτά (Απομακρυσμένα)

ΠΡΟΑΓΟΡΑ 10 ΩΡΩΝ

Ανταπόκριση έως 24 ώρες
400 (40€/ΩΡΑ)
  • Ελάχιστη χρέωση 1 ώρα (Στο χώρο σας 'Εντός Αττικής')
  • Ελάχιστη χρέωση 15' λεπτά (Απομακρυσμένα)
popular

ΠΡΟΑΓΟΡΑ 5 ΩΡΩΝ

Ανταπόκριση έως 4 ώρες
325 (65€/ΩΡΑ)
  • Ελάχιστη χρέωση 1 ώρα (Στο χώρο σας 'Εντός Αττικής')
  • Ελάχιστη χρέωση 15' λεπτά (Απομακρυσμένα)

ΠΡΟΑΓΟΡΑ 10 ΩΡΩΝ

Ανταπόκριση έως 4 ώρες
600 (60€/ΩΡΑ)
  • Ελάχιστη χρέωση 1 ώρα (Στο χώρο σας 'Εντός Αττικής')
  • Ελάχιστη χρέωση 15' λεπτά (Απομακρυσμένα)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

  1. Επιλέγετε ‘Αίτημα Υποστήριξης’ πάνω δεξιά στη σελίδα μας
  2. Στη φόρμα που εμφανίζεται, επιλέγετε το πεδίο υποστήριξης για το οποίο ενδιαφέρεστε και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και μία σύντομη περιγραφή του τεχνικού προβλήματος.
  3. Αφού υποβάλετε το αίτημά σας, ένας τεχνικός μας επικοινωνεί μαζί σας για να εκτιμήσει τον  ελάχιστο χρόνο επίλυσης του προβλήματος.
  4. Στη συνέχεια, αποστέλεται email/προσφορά που περιλαμβάνει εκτίμηση κόστους και ημερολόγιο διαθεσιμότητας του τεχνικού για να επιλέξετε το χρόνο που σας εξυπηρετεί να επικοινωνήσει μαζί σας.
  5. Εφόσον αποδεχτείτε την προσφορά, εξοφλειτε τον ελάχιστο εκτιμώμενο χρόνο σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην προσφορά και αναμένετε επικοινωνία από τον τεχνικό την προκαθορισμένη ημέρα και ώρα που επιλέξατε.
  6.  

*Ο μέγιστος χρόνος ανταπόκρισης μετά την καταχώρηση του αιτήματος, εξαρτάται από το πακέτο υποστήριξης που θα επιλέξετε.
**Αν το αίτημα αφορά ‘Basic On Call’ υπηρεσία, η ανταπόκριση είναι έως 24 ώρες.
***Για επείγουσα τεχνική υποστήριξη το κόστος διαμορφώνεται κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
****Όλα τα πακέτα μας αφορούν χρόνο ανταπόκρισης σε αιτήματα υποστήριξης και ΟΧΙ χρόνο επίλυσης. Ο χρόνος επίλυσης διαμορφώνεται ανάλογα με τη σοβαρότητα και πολυπλοκότητα του προβλήματος.
*****Εφόσον ο τεχνικός χρειαστεί περισσότερο χρόνο για την επίλυση του προβλήματος από τον εκτιμώμενο, ο επιπλέον χρόνος τιμολογείται στο τέλος με την έκδοση του σχετικού παραστατικού.

γενικοι οροι τεχνικης υποστηριξησ

Οι παραπάνω τιμές αναφέρονται σε παροχή υπηρεσιών ενός (1) Τεχνικού, Μηχανικού Συμβούλου.

  • Ο ορισμός της ώρας είναι η απασχόληση 1 ανθρώπου για 1 ώρα.
  • Εντός του πλαισίου των εργασίμων ημερών και ώρων δηλ. Δευτέρα ως Παρασκευή

08:00-16:00 με εξαίρεση τις επίσημες αργίες.

  • Εντός της περιοχής Νομού Αττικής. Για παροχή υπηρεσιών εκτός έδρας υπάρχει επιπλέον

χρέωση για το κόστος διαμονής, διατροφής και μετακίνησης.

  • Το αντικείμενο της υπηρεσίας και το βάθος της τεχνογνωσίας που απαιτείται είναι

αυτά που ορίζουν το είδος της παρεχόμενης υπηρεσίας.

  • Οι υπηρεσίες ADVANCED παρέχονται κατόπιν προγραμματισμού και αφορούν σε

Υποστήριξη εφαρμογών, τηλεφωνικών κέντρων, ή υποδομής διακομιστών (Windows/Linux Servers κλπ) και δικτυακού εξοπλισμού (routers, firewalls) σε επίπεδο παραμετροποίησης, τροποποίησης, προληπτικού ελέγχου, αναβάθμισης. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του αιτήματος είναι και η δήλωση του με αποστολή email στην διεύθυνση support@pclabs.gr.

  • Οι υπηρεσίες CORE ορίζονται ως οι υπηρεσίες που επαναφέρουν μία υποδομή που

έχει σταματήσει να λειτουργεί ή που δυσλειτουργεί και χρήζει άμεσης αποκατάστασης. Οι κλήσεις αυτές μπορούν να εξυπηρετούνται εντός της ίδιας εργάσιμης ημέρας με την κλήση, εάν η ίδια έχει πραγματοποιηθεί μέχρι της 12:00 το μεσημέρι. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του αιτήματος είναι και η δήλωση του με αποστολή email ή στο σύστημα ticketing της εταιρείας μας. Η μη τήρηση της παραπάνω διαδικασίας σε σχέση με το χρόνο ειδοποίησης (request) και εφόσον η κλήση εξυπηρετηθεί άμεσα, επιβαρύνει το κόστος της εργατοώρας κατά 100%.

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

  1. Τα αιτήματα υποστήριξης (εκτός συμβολαίου) BASIC ON CALL εξυπηρετούνται με σειρά προτεραιότητας (FIFO).
  2. Τα αιτήματα υποστήριξης με συμβόλαιο ΠΡΟΑΓΟΡΑΣ ΩΡΩΝ προηγούνται των αιτημάτων BASIC ON CALL.
  3. Τα αιτήματα υποστήριξης με ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ εξυπηρετούνται πρώτα.

*Στις τιμές ΔΕΝ περιλαμβάνεται ΦΠΑ.
**Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.