*Ο μέγιστος χρόνος ανταπόκρισης μετά την καταχώρηση του αιτήματος, εξαρτάται από το πακέτο υποστήριξης που θα επιλέξετε.
**Αν το αίτημα αφορά ‘Basic On Call’ υπηρεσία, η ανταπόκριση είναι έως 24 ώρες.
***Για επείγουσα τεχνική υποστήριξη το κόστος διαμορφώνεται κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
****Όλα τα πακέτα μας αφορούν χρόνο ανταπόκρισης σε αιτήματα υποστήριξης και ΟΧΙ χρόνο επίλυσης. Ο χρόνος επίλυσης διαμορφώνεται ανάλογα με τη σοβαρότητα και πολυπλοκότητα του προβλήματος.
*****Εφόσον ο τεχνικός χρειαστεί περισσότερο χρόνο για την επίλυση του προβλήματος από τον εκτιμώμενο, ο επιπλέον χρόνος τιμολογείται στο τέλος με την έκδοση του σχετικού παραστατικού.
Οι παραπάνω τιμές αναφέρονται σε παροχή υπηρεσιών ενός (1) Τεχνικού, Μηχανικού Συμβούλου.
08:00-16:00 με εξαίρεση τις επίσημες αργίες.
χρέωση για το κόστος διαμονής, διατροφής και μετακίνησης.
αυτά που ορίζουν το είδος της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Υποστήριξη εφαρμογών, τηλεφωνικών κέντρων, ή υποδομής διακομιστών (Windows/Linux Servers κλπ) και δικτυακού εξοπλισμού (routers, firewalls) σε επίπεδο παραμετροποίησης, τροποποίησης, προληπτικού ελέγχου, αναβάθμισης. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του αιτήματος είναι και η δήλωση του με αποστολή email στην διεύθυνση support@pclabs.gr.
έχει σταματήσει να λειτουργεί ή που δυσλειτουργεί και χρήζει άμεσης αποκατάστασης. Οι κλήσεις αυτές μπορούν να εξυπηρετούνται εντός της ίδιας εργάσιμης ημέρας με την κλήση, εάν η ίδια έχει πραγματοποιηθεί μέχρι της 12:00 το μεσημέρι. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του αιτήματος είναι και η δήλωση του με αποστολή email ή στο σύστημα ticketing της εταιρείας μας. Η μη τήρηση της παραπάνω διαδικασίας σε σχέση με το χρόνο ειδοποίησης (request) και εφόσον η κλήση εξυπηρετηθεί άμεσα, επιβαρύνει το κόστος της εργατοώρας κατά 100%.
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
*Στις τιμές ΔΕΝ περιλαμβάνεται ΦΠΑ.
**Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.